Nja...

... den här dagen har väl inte varit helt awesome men den har gått :P Jag glömde bort HUR jag skrev mitt lösenord, jag bestämde mig för att uppdatera mitt lösen men det visade sig att jag glömde bort hur jag skrev det -.-' Vi har börjat på ännu ett historiaarbete och jag har fått resultatet på ett svenskaprov vi gjorde igår om litteraturhistoria, G+ är gott nog :)

Sen på slutet hjälpte Emma mig att fixa en fetcool frisyr med tofsarna jag har runt handlederna, blev himla tufft faktiskt :P

Lite sharkfin eller vad man säger xD

Just det ja, jag skulle ju göra en lista på de bästa lärarna jag har haft genom åren:
Karina: min SO-lärare i högstadiet och även min mentor under det sista året, jag hade två innan, en som var bra men sen var jag tvungen att vara hos den andra som inte fullt var lika bra... men Karina var så himla stöttande genom högstadiet, egentligen var de flesta lärare det mot mig så det gillar jag :)
Yngve: jag hade han bara de första tre veckorna då jag gick på Tessinskolan men han var så himla bra! Han brydde sig verkligen om en :) Efter att jag hade börjat på Igelstaviken fick jag reda på att han skulle slå till mig om jag kom tillbaka på besök :P
Peo: min datakunskaplärare på Igelsta, han förtjänar verkligen ett pris, när jag var nere i slutet av vintern märkte han det och frågade hur jag mådde, jag sa väl att det var okej men den där känslan att folk bryr sig om en är så himla stark...
Louis: min idrottslärare på Igelsta, det är Peo-varning på honom, han bryr sig om en och han respekterar en som många andra lärare också gör, men på honom är det så tydligt. Sen är han också så att han får en att göra sitt bästa verkligen :)

Det där var väl de jag kom på just nu, men det finns fler som jag inte har nämnt och så, men det här är de som kom upp så här på rak arm :) Jag säger en sak, DON'T CHANGE A BIT

Kommentarer
Postat av: Malin

skitsnygg frissa!

och jag hade yngve i barnsjukdomar, han är awesome!

2010-09-28 @ 21:01:14
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0