Idag...

... har varit ganska chill, vi hade äntligen en seriös gympa :D Det var askul, vi spelade topsboll, det är precis som innebandy men man har överdimensionerade topsar som man skjuter en mjuk boll med, så himla kul :) Jag fick så himla ont i axeln så jag frågade en av världens bästa lärare, vår idrottslärare Louis, vad det kunde vara och han var nästan 100 % säker på att det var en inflammation i axelsenan så han ordinerade två veckor av att vara försiktig med fysisk ansträngning med axeln... får göra så gott jag kan :) Sen kom jag fram till att Gunilla i Luckan, vår receptionist i skolan, är awesome också, hon kan allt man behöver veta egentligen om skolan och så. Det hon inte vet är inte värt att veta och om man ändå vill veta det så kan hon slussa en vidare till rätt person :) Jag har haft himla tur med mina lärare, kanske ska göra ett inlägg imorrn om dem där jag tar upp de bästa jag har haft genom tiderna :)

Kommentarer
Postat av: Betty

Toppsboll är så nedrans roligt, det bästa med det är att det är svårt att briljera eftersom bollen väldigt sällan åker åt det hållet man siktar.

2010-09-28 @ 10:17:13
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0