Det som har hänt idag

Nu sitter jag här då för att stilla min nätabstinens sent på en torsdagkvällen, låter bra xD Nej men det som har hänt idag har varit riktigt trevligt :)

Jag, Ronja och Sarah åkte till Södertälje för att shoppa lite, jag letade efter ett helt vanligt linne men efter mycket letande kom jag fram till att jag inte är en linne-snubbe :P Men Ronja hittade lite åtminstone så det var ju bra :P

Sen var det direkt till Nalleboda för den där träffen... åå, jag måste berätta det jag gjorde på bussen:
jag tog en plats men det var på fel sida enligt Ronja så jag ska kliva över till andra sidan, men jag missbedömer allt egentligen xD Jag missbedömer avståndet, farten och höjden så jag slår i hatthyllan ashårt xD Det gjorde ont :P

Men sen iallafall när vi kom till träffen så planerade vi lite och hade det trevligt, fick träffa nya prästen också, han verkar asabra! :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

vadå 240512?

2010-09-03 @ 21:17:11
URL: http://aldrigstarknog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0