Det som har hänt idag och kommer att hända

Jag var nere i Gnesta idag för att jag ska kanske vara med på ett infoblad eller en infoposter för Gnesta kommuns jämställdhetsprogram :) Det går ut på att Gnesta kommun vill visa att man inte behöver följa normerna och göra det man vill, man ska inte gå efter att killar går praktiska program och tjejer går teoretiska, det är himla bra tycker jag :)
Innan det åkte jag till plugget för att hämta min social omsorgsbok och då fick jag reda på att Gunilla i Luckan diggade mitt hår jag hade igår :P Himla kul, kanske ska köra nåt liknande nån gång :)
Efter att jag har stillat mitt beroende ska jag börja på historiearbetet som ska in imorrn, wish me luck! Sen ska jag läsa i social omsorg och sen blir det BOB för hela slanten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0