Det som har hänt idag :)

Jag vaknade sent idag för att vi hade ledigt HELA dan :) Kände att jag behövde sova ut och få den här känslan när folk gör sig i ordning för att åka iväg tidigt medan jag kan sova vidare, DET är *happyface :P Men sen runt tolv åkte jag upp till skolan iallafall för att hämts en uppgift vi har fått i social omsorg. Då träffade jag Madicken och jag joinade henne upp till Sotkcholm för att håla henne sällskap för hon blev intervjuad av två universitetstjejer, det var himla nice faktiskt, hon kan var med på SVT:s sida :D Jag agerade fotograf och tog en massa bilder, så det var himla najs :)

Sen åkte jag till bästa kusin Hampus :) Så nu sitter jag framför hans dator och bloggar :) Just det ja! Mamma fick en plattskärm av hennes jobbarkompis och vän Janne :) Fett nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0