Dagens hiss-diss


När jag och Hampus var nere för att köpa lite godis var det några småbarn (läs: typ 13-14 år) som, när de gick föbi mig, sjöng "sex bomb", först trodde jag att de bara sa det men sen andra gången jag gick förbi dem sjöng de det igen... Jag hissar dem för att jag tycker det är så himla kul med dumskallar xD Jag bryr mig inte om dem, det är bara slöseri med energi, visst att det skulle vara skönt att säga åt dem men varför? Varför slösa energi på dumskallar?

Missade tåget vid kvart i sex med kanske en minut, det är inte kul... så jag fick vänta över en timme på nästa tåg... men men, jag köpte mig en paj från donken och satt och läste bra bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0