Dagen...

... har varit chillidillbilly :P Jag har kommit ifatt på matten och jag har lämnat in historiearbetet för antiken, känns så bra! Sen fick vi reda på att vi slipper social omsorg imorgon, det känns också så bra! :) Sen efter det åkte jag och Madicken in till Södertälje för att shoppa lite, det blev det här för mig:
Himla fin t-shirt och så billig, 49,50 :)

Samma pris på den här men jag är nog mer nöjd med den här :) När jag såg de hänga på krokarna blev jag osäker på storleken, armhålen eller vad man säger såg så himla stora ut och de såg aslånga ut men S passade så himla bra :)

Madixen köpte också ett linne med en dödskalle och lite rosor med texten "forever is a long time" himla fin :) Sen gick vi till Donken, Madicken ville ha kaffe och jag kunde inte motstå så jag tjackade en asgod "deepfried applepie with extra awesomeness" :P Var så asgott!

Imorgon kommer det också att vara en chillidill dag för då är vi lediga :D Social omsorg blir inte av för vår lärare orkade inte bara ha oss, för det är enda klassen hon har på fredagar och vår samhällskunskaplärare var tydligen schysst och lät oss ha ledigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0