Pizzamys in a wedding day kind of way ;)

Puh! Vi käkade pizza nyss! Man blir riktigt tjock, eller som jag och Madixen säger: FLUFF! :P Men det var skitgott! Jag tog en amerikansk panpizza med salami, bacon, gorgonzola och färska tomater :) Men sen är det ju det efter, en här matkoman som man inte tycker om lika mycket... Det är ju inte lika nice :P

Men anledningen till den här lilla festen är att mamma och Anders firar 10-årsjubileum :) Grattis på er säger jag!

Igår och i tisdags hade jag tuppkam och spikes, allt som allt använde Emma en tredjedels flaska med hårspray, jag försökte kamma ut det med Madixens kam och lite olika pennor men det var för smärtsamt, blandningen av äckligt mycket hårspray och tupering är inte najs... Så när jag kom hem och vi hade käkat blev det in i duschen direkt men jag blev trevligt överraskad när det gick så himla enkelt, nu har jag änglahår ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

åh då måste du hälsa grattis från mig och Micke!! :)

2010-10-29 @ 17:11:33
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0