Oliver tar sin medeltid...

... jag vet... rubriken har inget med själva texten att göra men Om jag försöker få in lite kLyschig kod så kanske ni "hittar" rubrIken i texten ;)

Idag har det Varit en chill dag, vi hade ingen social omsorg så vi börjadE egentligen 11:25 men jag åkte till skolan Runt halv nio, satt och pratade och sTojade med kompisar :)

Sen efter plugget drog jAg, Emma, Moa och Henny till SödeRtälje för att käka på Nancys, det var riktigt najS :) Sen efter det gick vi affärer, kvInnsen shoppade lite och jag träffade Evelina och Sandra, var trevligt värre, seN kollade jag ju i lite affärer också, Men jag måste spara på pengarna nu, dags för Ekonomiska tankar! Jag hittade en jäkligt snygg jacka på H&M, den var lite rockaktig men den var inte lång, tänker att det är en sån jag vill ha eller en rock :)

Förutom att gå runt och kolla i affärer Diskuterade och pratade vi om olika saker och när vi satt på tåget hEm diskuterade vi så kaLlade synkroniserade biologiska klockor, för er som inte veT vad det innebär så är det att om flera kvInnor är tillsammans unDer en längre tid så liksom "synkas" deras menstruationscykel med varandra, jag trodde att det bara var en myt men jag fick höra att det inte var så, så jag kollade upp det på google och som jag tolkar det så verkar det finnas, det är lite ballt faktiskt :P

Nu sitter jag och lyssnar på min spotify-lista som jag kallar "Indie bonanza", just nu är det Cage the Elephant som spelas, har ni något tips på bra indieband/sångare/sångerskor? Skulle vara glad för tips :) Gillar indie

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

vad tycks om min nya design? :D

2010-10-30 @ 11:25:39
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

det visste inte ens jag xD

2010-10-31 @ 21:17:19
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0