Lajv

Jag ska ju på lajv fredag-lördag i Söderköping och nu har jag fått min karaktär :D
Just när ni kände att hoppet var slut hörde ni något i den gammla halvtrsiga radion som stod mitt i rummet. Ni tog er närmare radion för att lyssn på det ni tror är ett
meddelande. Ni hör att alla måste ta sig till det gammla övergivna sjukhuset i Waldkirch. Frågan är bara hur? Ni är visserligen på andra sidan av staden. Men det är
inte säkert ute. Fast efter några minuters diskusion kommer ni fram till att det är erat sista hopp om överlevnad. Ni tar er ut ur källaren ni levt i under den senaste
månaden. Det är lugnt för tillfället så ni börjar vandra mot sjukhuset. Lyckligtvis kommer ni fram utan problem.


Namn: Johan Karlsson ((Oskar Gustavsson))

Ålder: 15
Relationer: Försvunnen far och mor.
Historia:
Du bodde i Berlin tills du var 2 år. Då dina föräldrar att ni skulle flytta till den lilla staden Waldkirch för att du skulle få slippa Berlins gator. När du blev äldra
var du mycket med dina vänner men tack vare viruset dog många av dina nära. År 2032 i januari försvan din mor och far helt plötsligt. Du blev mycket ledsen. Du gick bara
omrking i staden då du plötsligt blev attakerad av en vild männsika. Du sprang ifrån honom och gömde dig. Då hörde du en röst som roppade på dig. Du gick dit och fick
hjälp av dom som redan fanns där. Så för tillfället bor du i en källare.

Beteende:

Du är en väldigt social person eftersom du var mycket med dina vänner förr. Du är rätt föriktig av dig där emot och är hälst med någon hela tiden. Du tycker om politik
rätt mycket och pratar gärna om det med andra.


Jag är fett pepp!

Kommentarer
Postat av: Malin

gilla!

2010-10-04 @ 22:17:03
URL: http://malinidvh.soclog.se
Postat av: mamsen

Det klart du är! Du kommer att ha det kanon! ;)

2010-10-05 @ 18:18:42
Postat av: Rebecka

Vad kul Oskar! Hoppas du får så roligt som jag tror att du kommer att få! Lite avundsjuk är jag faktiskt, hoppas att jag får testa någon gång!

2010-10-05 @ 22:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0