Helgen...

...har varit full med rollspel, läger och lajv :) Jag reste ner till metropolen Söderköping för ett lajvkonvent :D Det kändes lite konstigt att vara där helt själv från BOB och ingen som jag känner men jag blev så bra mottagen där :D Vi körde bordrollspel på fredagen och det var himla spännande faktiskt, jag trodde att det skulle vara jättesegt att typ slå tärningar och kolla färdigheter och så men man kom in i historien :) Sen igår hade vi lajvet, det var så himla kul! Storyn var så här postapokalyps så vi skulle se ut som överlevare, det enda jag orkar skriva är att det verkligen kändes som att man var en överlevare och så :) Mer orkar jag inte skriva faktiskt, det hände så mycket annat också men jag är så äckligt trött efter det så jag ska bara stilla abstinensen och dra härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0