Wejky pejky

Ibland är jag jäkligt svårväckt, jag halvlåg i soffan och sov här i plugget och Emma och Henny höll på asmycket med mig innan jag vaknade, de killade mig i bakhvudet, under armen och i ansiktet och jag vaknade av att Henny drog i mitt finger :P Det finns folk som är avundsjuka på mig att jag kan sova så djupt och inte vakna så lätt men ibland är det jobbigt, jag har asjobbigt hemma hos käre mor att gå upp men hos pappa kommer jag upp skitlätt. Det är väl tanken att man vet att hos pappa så är det ingen som väcker en om man försover sig, hemma hos mamma väcker hon mig när jag inte reagerar på klockan :P


Kommentarer
Postat av: Malin

klart att det är jobbigt att sova skittungt, men att inte vakna av att någon kittlar en, men att någon drar en i fingret, det är roligt :D

2010-11-26 @ 15:24:40
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0