Det som hände i helgen + lite christmasplanning *dumdumduuuu*

Skulle bli lite dramatisk musik där i slutet, skulle finnas en knapp eller nåt :P

Den här helgen har varit riktigt najs, i lördags åkte jag, min bror, min käre far och min käre farfar till min systers och hennes sambos sommarhus mitt ute i skogen xD Båda storasystrarna var där förresten + sambon :P Vi hade det skitmysigt, vi grillade korv, fikade med glögg, pepparkakor, lussebullar och ölandsdrömmar (ni måste testa!) och sen planerade vi inför jul hur det kommer att bli :)

På julafton ska vi fira jul hos min storasyster och hennes sambo, ska bli så himla nice! :) Sen på juldagen bär det iväg till käre mor :) Just det ja, vi har som tradition att åka till farfar varje julaftonsmorgon, jag vet inte hur länge vi har gjort det men vi har gjort det så länge jag kan minnas :) Så runt jul är det så hima trevligt all the way :)

Sen efter att vi hade firat advent ute i skogen åkte jag, pappa och bror hem till husvagnen för att käka pyttipanna, titta på Iron Man och käka fluff :P Sen igår blev det segdegdag med bokläsning och McDonalds innan jag och Anton åkte hem :) När Anton hade släppt av mig blev det ännu mer adventsfika hemma hos mor :) Så over all har det varit en helt okej helg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0