Blev tillfrågad två gånger om att göra det här (igår och idag)

Jag glömde att lägga upp frågorna, jag la bara upp svaren så jag uppdaterar det här inlägget lite grann
1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står det där?
"[...] eftersom jag kände mig älskad och trygg, fast det innebar också att [...]
2.Sträck ut vänstra armen så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen :P
3. Vad  var det senaste du såg påTV?
Firma Fantasiflytt :P
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
22:25 (22:20)
5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Hör bara datorn, lyssnar på t.A.T.u. :P
6.När var du ute senast och vad gjorde du då?
Ikväll när jag cyklade hem från BOB :P
7. Vad tittade du på innan du gjorde den här undersökningen?
Moas blogg :)
8. Vad har du på dig?
Rosa raggsockor, vita byxor, kritstrecksrandiga kalsonger, svart nitbälte, svart t-shirt ;)
9. Drömde du något inatt? Isåfall, vad?
Nej, helt tomt
10. När skrattade du senast?
Senaste gången var på BOB :)
11. Vad finns på väggarna i rummett där du är?
Datorspelshylla, gardiner, lampa
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Jag och Madixen såg på bilder från en fest xD
13. Vad tyckte du om den här utmaningen?
Har inget emot dem men eftersom jag blev tvingad till det så... ;)
14. Vilken var den senaste filmen du såg på?
National Treasure
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Det absolut första jag skulle köpa var den bästa datorn med bästa bredbandet xD Sen tillkommer ju lite spel till det också ;) Kanske en lite ytlig tanke men det är faktiskt det första jag vill köpa
16. Berätta något om dig som folk inte känner till.
Ganska tråkig ska att veta men jag kommer inte på nåt annat, jag spelar några få spel av alla spel jag har men jag vill ändå inte sälja dem
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle göra så att alla blev lyckliga och höll sig lyckliga
18. Tycker du om att dansa?
Ensam men med folk gör jag det bara om jag måste :P
19. George Bush?
Tycker att han helt ärligt är dum i huvudet...
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka.
Liam och Cassandra
22. Skulle du någonsin överväga att bo i utlandet?
Absolut, skulle vilja bo på många platser
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Tja fan! Så du kommer äntligen"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså ursäkta, men du kanske skulle lägga ut frågorna oxå så man fattar lite mer ;)

2010-11-19 @ 17:31:55
Postat av: Anonym

det hade varit kul o veta vad det var för frågor, inte bara få svaren

2010-11-19 @ 18:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0