Biff biff!

Jävla SL... de sa förut "amen vi kommer att inte ha några som helst problem nu i vinter"... jomen tjena det är inte ens vinter och det är redan förseningar -.-' Det var typ 16 minuter försenat, visst att det kan vara en isolerad händelse men om jag känner SL rätt så kommer det att bli ett rent h*****e i vinter...
Men iallafall, Madixen missade sin buss pga det så jag höll henne sällskap i Södertälje, då satte vi oss på McDonalds för att bli mätta och fluffa xD Då kom vi fram till en överenskommelse, vi ska bara fluffa på helger de nästkommande två månaderna och träna så mycket vi kan, orkar och vill. Då ska vi se om vi kan biffa på oss, för det kommer tydligen synas skitmycket på mig :P Så nu är det bara att vara duktig och inte fluffa under veckorna

Kommentarer
Postat av: whatshername

Fin design och bra innehåll! :)



Titta gärna in på min blogg och tyck till om senaste inlägget. Kanske bara jag som tycker så? ;)



Ha en bra kväll! :)

2010-11-23 @ 19:23:12
URL: http://restlessheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0