Tandläkaråterbesök + pinsamheter

Nu har jag vart hos tandisen på återbesök...
Besöket tog bara 7 minuter, jag tog tid xD, men jag fick reda på ganska många saker... Det som jag trodde var en varinfektion var egentligen inte det, det visade sig att det skulle vara så... Han kunde ha tagit bort mer av tungbandet sa han, han erkände själv efter att han tittade xD Om jag fortfarande känner av det/har ont om två veckor ska jag kontakt honom och när det har läkt kan jag göra ett till återbesök för att han ska ta bort mer av tungbandet men jag är osäker på om jag vill göra det...
Nu efter skolan väntade jag en stund med Ronja i Gnesta för att vara schysst :P Hon blev kissnödig och biblioteket var inte öppet, jo Ronja, jag kommer att berätta xD Så då bestämde hon sig för att utföra behoven hos en kompis, hon skickade sms och han svarade "jadå, det är bara att komma över". Vi gick dit och Ronja knackade på dörren och går in. Där står kompisen i bar överkropp och han väntar på sin flickvän för en intim stund :P När vi sen står nedanför lägenheten (utan toabesök) ropar hon upp till honom att det inte var så bra att han gjorde det, lite längre bort på gatan kommer Mrs Flickvän gående och har ingen aning om det som kommer att hända xD Ronja tycker såklart att det är aspinsamt medan jag tycker att det är askul :P Riktigt trevligt :P

Kommentarer
Postat av: Ronja

haha xD du är ond <3

2010-05-03 @ 22:20:16
URL: http://aldrigstarknog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0