Rakade ben och basketskor

Bra rubrik va? Kanske en titel på en kommande fjortisbok? ;) Den kom jag på för att jag hade rakade ben och shorts och converseskorna på mig idag :) Nej lite seriöst inlägg här...
Hela den här veckan har jag känt mig nere, jag har inte haft en aning om varför jag har känt mig så här nere jag har varit på halvdant humör och inte orkat bara... Det har visat sig att det har gått ut över kompisar... Förlåt Eve om jag sa saker som inte var schyssta, det var verkligen inte mening, jag hoppas att du känner mig tillräckligt för att jag inte skulle säga nåt sånt egentligen...

Kommentarer
Postat av: mamsen

...och mammor vet också... Kram ♥

2010-05-07 @ 19:03:10
Postat av: mamsen

...och mammor vet...kram ♥

2010-05-07 @ 19:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0