Oskar duktig idag + dagens ordspråk/citat (med tillkommande morot)

En liten tanke innan jag börjar med mitt sjukt lång inlägg: vad tycker ni om King Boo? Jag tycker att han är helt awesome xD


Jag ska ha tal idag om skönhetsideal, alla andra har redan haft men jag och några andra i klassen har fått det förlängt pga vissa saker, "this is my story" ;) Jag skar tungbandet för några veckor sen ju och då hade jag svårt att prata så det var därför jag fick det förlängt, fram till nu.

Problemet nu är bara att jag har varit rent ut sagt dum i huvudet och inte gjort nåt för att förbereda mig så här sitter jag, med en liten flyktig tanke om vad jag ska berätta om som enda kamrat... Jag har liksom haft tre veckor på mig att förbereda mig men jag har inte gjort det... inte schysst! Så nu var jag duktig och struntade i att vi börjar nio på datakunskapen, som är frivillig btw, för att förbereda, känner mig duktig faktiskt...

Så nu ska jag försöka få ner min lilla tanke på papper, läsa på sjukt mycket så att jag kan improvisera, jag kommer troligtvis att improvisera för jag tycker att det känns konstigt att skriva ner nåt som man sen ska läsa upp, nej "improvisation" is the name of the game!

"Arbete fascinerar mig. Jag kan stå i timmar och se på när andra arbetar"

Förklaring: tycker att det här citatet är väldigt bra :P

Visste ni att människor som bor i städer har längre och tjockare näshår än de som bor på landet? Lite intressant fakta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0