Guten morgen!

Nej, jag har inte blivit nynazist, jag kände bara för ett riktigt seriöst tyskt och manligt god morgon ;) Håll med mig, en tysk fängelsevakt är ju så himla cool och manlig ;) NOT! xD

Vad har ni planerat för idag då? Jag ska till Gnesta och träffa Malin på en fika, ska bli trevligt :) Käre mor ställde på min moppe igår så nu kan jag göra vägarna osäkra på min gamla trotjänare :P Den ser ut att falla isär när som helst, alla bakre kåpor sitter typ bara fast med silvertejp, hastighetsmätaren funkar inte, trippmätaren funkar inte och höger blinkersida funkar itne heller xD Men den går igång på första kicken och självgenererar :P Hastighetsmätaren, trippmätaren och högra blinkersen brukar funka efter ett tag :P

Jag fick reda på idag av mamma att hon vill skaffa nya piercingar, det finns personer som tycker att hon är ball, nu kommer hon att bli ännu ballare! Hon ska skaffa näsring istället för näspärla, hon skulle också vilja skaffa en ring i ögonbrynet och i läppen, så himla awesome du är morsan! :D


Kommentarer
Postat av: Ronja

haha nu ökar statusen lite igen ;)

men att läsa klick, det krävs mer än piercingar för att höja det ;)

vem malin? ^^

2010-05-02 @ 11:04:35
URL: http://aldrigstarknog.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var väldans trevligt :D



haha, den ser inte mycket ut för världen faktiskt xD

2010-05-02 @ 19:17:01
Postat av: mamsen

Oavsett det gäller piercingar eller annat: gör det bara för dig själv! Ingen annan!

Kram♥

2010-05-03 @ 21:02:44
Postat av: Malin

HAHAH, den där moppen alltså ;) din mamma verkar faktiskt helt underbar tycker jag :)

2010-05-04 @ 21:01:03
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0