Guess who´s the guest

Ytterligare ett gästinlägg, denna gång från jag (Betty) även kallad Mygg-Betty på Bozskars mobil.
Han håller för tillfället på att gästblogga på min blog g också (jag är inte lika skillad på att länka) www.tandpetarakademin.blogg.se

Nu till saken:

Jag måste bara berätta om att jag och oskar lärde känna varandra på BOB för a ett tag sen, jag gillar det massa. Oskar är bra grejor, vi förstår varandra kalasbra och vi har samma humor. Dessutom är vi lika smarta (eller dumma allt beroende på hur man väljer att se på saken) trots att jag är två år äldre än honom.

Okej hm måste blogga om något som Oskar gillar. Han gillar ö mig och the baseballs. Jag gillar inte basebolls.
Nej men vi brukar fundera på saker typ onödiga saker sånt som man kanske mår bäst av att inte veta.

Avslutar men några väl valda ord.

Bozkar, Bruno, Günter och Rutger.
Knäckebröderna ingen vill möta men gör det ändå.
You better watch out.

Nu framstår jag som sinnerubbad jag vet, men man blir som man umgås;)

Tack och hej från en tjej

/Bätty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0