Godmorgon

Nu sitter jag här vid datakunskapen i sommaroutfitten #1 :P Jag har på mig mina tre-kvartare, t-shirt och flipfloppare :D Jag tänkte att det är 50% chans att det blir varmt xD

Igår glömde jag att blogga om en av de coolaste grejer jag har gjort på en moppe :D Jag, Hampus och Henke hade vi konstigt nog halvsegt men Hampus fick en idé... "vi drar en snowracer efter moppen *nöjd-face*" xD Sagt och gjort, vi leter upp snöre, eller rättare sagt ett läderskärp, en bogserlina och en blå lina :P och en snowracer. Sen drar vi ner till en liten gräsplätt för att börja, vår plan funkade inte :P Min moppe var för seg och långsam xD Så det blri bara till att dra upp igen och byta ut den mot Hampus super-mega-totally-awesome Peugot Speedfight2 xD Det funkade lite bättre, vi kom framåt åtminstone, barely som jänkarna säger :P

Så fick Hampus en ännu bättre idé... "vi tar ett par fotbollsskor och åker efter moppen *super-nöjd-face*" :P Sagt och gjort :P han åker och hämtar ett par fotbollsskor :P Det visar sig att jag blir den som får åka efter... hmm...

Sagt och gjort xD Jag ställer mig bakom moppen med fotbollsskorna (se bild under)

Han åker iväg och det är så sjukt kul!!! Det är ganska jobbigt att hänga kvar, om man kommer för långt bak tappar man balansen, ramlar och dör xD och om man är för nära finns risken att hjulet kör över ens fötter, men det är så otroligt roligt, på typ 40-50 meter har vi slitit ner kanske 3 cm gummidobbar xD Så det rekommenderar jag starkt att göra :P Jag och Hampus kommer att ha kul i sommar ;P Vi (läs: jag) har planer på att köpa ett par träskor xD

Haha, äntligen ett långt inlägg, har ju varit skitdålig att skriva :D Så jag lägger in en fin liten bild också som avslut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0