God morgon + köttätande maskar :P

Guten morgen allihopa :P Här sitter jag nyduschad, har kommit på värsta coola outiftten till BOB på onsdag :)
Jag har en cool outfit för att det ska vara retrokväll på BOB :D Ska bli så fett kul *happyface* xD
Sen lite hur jag mår rent allmänt: Jag har gått ner så sjukt mycket de senaste veckorna, jag vet inte varför, jag har gått ner ungefär åtta kilo :O Jag kanske har fått nån mask som äter upp mig inifrån xD Nej men jag är jätteglad för det för jag kan ha på mig kläder som har varit alldeles för tighta :D Till exempel nu har jag på mig en ljusrosa pikétröja som jag inte har kunnat haft på mig sen jag vet inte när, sjuan eller nåt :) Sen tillkommer ju den här bonusen med att vissa kläder är för stora, shortsen, trekvartsbyxorna för dig Ronja, som jag har på mig nu till exempel ;) De bara glider ner hela tiden, jag blir så glad :D
Nej, nu ska jag lyssna på Rufus Wainwrights version av Hallelujah och skråla med xD

Kommentarer
Postat av: simone

den är riktigt fin den :)

2010-05-17 @ 16:44:05
URL: http://fattybom.se
Postat av: mamsen

Hmmmm, jag undrar också om du har mask i magen... =S. Du är fin...så här också...;)

2010-05-17 @ 20:05:38
Postat av: malin

jag tycker också den med rufus wainwright är bra :)

2010-05-20 @ 14:59:31
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0