God morgon!

God morgon! Är på riktigt bra humör :D Ska berätta varför :P
Igår slutade vi typ 11, nästan direkt efter nationella provet (gick fett bra btw *happyface!*) Så då drog jag och Ronja till Södertälje för att köpa strumpbyxor till henne, när vi kom till Södertälje frågar Ronja om jag vill bära hennes väska, snäll som jag är xD så gör jag det, det slutade med att jag släpade på hennes väska, min väsa och min skinnjacka i asnajs vårväder, väldigt jobbigt indeedibox xD Men iallafall, vi träffade Henny och Emma två gånger i Södertälje, en gång på Lindex och sen på tåget :)
Apropå tåget, jag och Ronja satt fram och tillbaka på tåget Gnesta-Södertälje och hade astrevligt :D Det var ju onsdag igår så vi åkte tåget i väntan på att BOB skulle börja men vi kom lite sent för att vi "fastnade" på tåget en sista gång xD
Sen på BOB var det show n' tell, men jag och Ronja kom jag direkt från skolan (läs: typ) så jag hade inget med mig, Ronja hade med mig för att showa and tella xD Vi hade askul på BOB, det har vi ju alltid :D Är lite för mycket som händer för att man ska kunna skriva ner det som händer xD
Sen när jag kom hem såg jag att jag hade fått ett paket, Malin och Micke sa på BOB att de hade skickat ett paket till mig :D De sa att det skulle vara kul om jag öppnade det på BOB men nyfiniknenheten tog överhand så jag öppnade det nu :P Det var en t-shirt med ett hjärta, ett kors och ett ankare på framsidan, på baksidan står en text som de skrev till mig :D
"Låt sångerna vi sjunger ge dig glädje
Låt orden vi säger visa vår kärlek
Låt tonerna vi spelar bli dina glädjeämnen
Oskar, låt våra hjärtan vara med dig"

Tack Malin och Micke :D <3

Kommentarer
Postat av: malin

gud gud vad rolgit att du tyckte om den Oskar :)!

2010-05-13 @ 20:00:35
URL: http://malinidvh.soclog.se
Postat av: Mike

Vad kul att du gillade tröjan :D och jättebra att du fick den nu så du kan ha den på din dag om du vill det! Kram på dej :)

2010-05-13 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0