Förmiddagsdiss

God förmiddag kära läsare! Jag har just varit ännu mer duktig och huggit ved :) För typ första gången på länge har jag haft tillräckligt med självförtroende (läs: kropp) att köra top-less :D Jag kände mig som en riktig spännis :P Men nu till dissen:

Jag läste i Aftonbladets nöjesbilaga och läste om Paul och Anna Anka, jag blir så himla lack på Anna Anka *angryface* Hon säger att hon mår dåligt pga barnen och att hon klarar sig... ja, när hon har förstört hela huset med uthällda viner, rutten mat och efter att hon har tagit Pauls guldskivor! Hon lyckades inte ta dem men hon hade packat ner dem i lådor men polisen hann stoppa henne... Många personer, speciellt kvinnor ser upp till Anna Anka för att hon är en "stark kvinna som står upp för sin sak", måste man förstöra och göra mannens liv till ett h-vete för att vara "stark"? Jag har aldrig varit ett fan av Anna Anka men det är inte bara därför jag dissar henne, hon är en riktigt hycklerska! Jag vet att jag också är det men hennes hyckleri går ut över andra. Sen har hon kvinnotankar som hör hemma i -40 talets Nazityskland, att frun ska vara hemma och ta hand om barnen, hon har inga som helst problem med det... för att hon har anställt folk som gör det åt henne medan hon köper gåvor till sig själv för tusentals kronor... Jag har säkert fått de här tankarna från medierna och det finns ju säkert en baksida på det här myntet också men jag blir ändå så lack på henne!

Stå på dig Paul!


Tack för er tid :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0