Dålig uppdatering.se

Jag har varit ganska dålig att uppdatera idag, förlåt för det, har haft fullt upp :P Jag har cyklat med min lillasyster Emma i regnet, var riktig kul faktiskt :D
Jag har också varit duktig och arbetat med medicinsk grundkurs, vi har börjat med farmakologi, väldigt intressant :) Så det har jag gjort klart nu, har bara pararbetet kvar, kommer att gå i en kickspark ;P Så då jobbade jag med datakunskapen som handlade om powerpoint, man kan va så fett kreativ xD
Men iallafall, för att inte komma till rubriken som inte har nåt med det här att göra ska jag lägga upp bilder på t-shirten (läs: nästan hela) jag fick av Malin och Micke :D
Här har vi framsidan, väldigt fin :)
... och det här är baksidan med den jättefina text som de gjorde åt mig :D

Kommentarer
Postat av: Malin

åh, vad bra den blev :D

2010-05-15 @ 20:41:57
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0