Dagens ordspråk + dagens internet och en liten händelse på dagen som avslut

Formateringen har blivit konstig så jag skriver från vänster nu :P

"Det räcker inte att göra ditt bästa; du måste veta vad du ska göra, och sen göra ditt bästa"

Förklaring: det är svårt att göra sitt bästa när man inte vet vad man ska göra :P

Det här spelet är lite "kul", man är vulkanen Eyjafjallajökull och ska ha ner så många flygplan som möjligt, lite cyniskt eller vad man säger ;)


Nu kommer jag till den roliga biten, jag har haft asnajs efter skolan :P Jag, Madicken och Ronja var sociala och hade trevligt i Gnesta :) När vi skulle gå av tåget får Ronja ett sms från Sörmlands Nyheter om hon vill svara på lite frågor om Nyckelsjöns Simskola, det ville hon såklart :P Sen visade sig att hon skulle bli modell för SN också :P Så vi gick till Frösjön och Ronja blev modell, jag och Madicken var inte sämre så vi körde en egen liten fotosession :D Riktig självförtreondeboost :D

Efter att Madicken hade åkt gick jag och Ronja, eller mer Ronja släpade med mig ;) till Thekannan (te, stavas inte med h btw men de verkar vilja det, blir lack!) och vi käkade chokladbollar och hade astrevligt :D Sen efter det drog vi till ICA för att slå ihjäl lite tid, det slutade med att Ronja köpte lite nötter :P Och sen efter det *OMG-WARNING* gick vi till Vita Villan-pizzerian för att tjacka sallad :) Var salladen god?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0