BOB-info + stresstankar

Igår var jag på BOB dårårå ;) Vi hade retrokväll så jag tog mig dit i kostymbyxor, hängslen, vit skjorta, väst och kavaj :P Ska det vara retro så ska det xD Jag, Adam och Ludde (amen durå) tog det "one bit further" och omvandlade mig till en amish xD Blev så himla sexig :P
Efter mitt förra blogginlägg gick jag ensam till ICA för att jag kände för det och inte orkade hämta dem andra :P När jag gick dit gick jag så otroligt fort att jag var tvungen att säga till mig själv att inte gå så fort "du har gott om tid på dig"... jag som trodde att jag var ganska "laid back" men jag är ju tydligen inte det :P

Kommentarer
Postat av: A

Haha jag såg er när ni sprang runt ute ;)

Kom från bussen då...

2010-05-21 @ 11:01:45
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0