TrevligDag.se

Jag hade asnajs dag idag, jag och Ronja har planerat att vi skulle se på Herkules och Titan A.E. typ hela veckan så nu blev det av för vi hade ledigt från skolan :)
Jag vaknade astidigt (typ halv 8) för att jag skulle hinna med allt, vi hade bestämt att jag skulle vara där halv nio typ :P Så jag har varit där och bl a lekt med Ronja-hushållets djur, de har två hundar och en fågel :) Väldigt trevliga djur, speciellt fågeln för hon stötte på mig genom att säga "hej" xD Sen såg vi på Titan A.E. som är väldigt bra men det blev ingen Herkules för vi såg på en film om ett barn som föddes bara för att vara en donator för sin leukemisjuka syrra, väldigt bra film! Vill säga igen att jag hade trevligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0