Oskar hurtig...

... och inte spurtig ;) Jag har så himla mycket överskottsenergi när jag inte har nån skola eller jobb så jag ska börja springa igen för att inte vara så äckligt pigg hela tiden :P
Yää, det här är efter-bilden på min work-out ;) Eller, det är efter Conlers Smaltips xD
- Kom ihåg att äta minst 3 chipspåsar på kvällen innan du ska sova, extra bra förbränning just då!
- Läsk är en underskattad dryck, så nyttigt som det är borde man dricka ett par liter om dagen? Vatten är bara sååå överskattat.
- Det här med att sitta i soffan och bara slappa är bättre än vad ni tror. Bra för hjärtat!
Ett lite utdrag bara ;)
"Ett barn är en ängel vars vingar krymper i takt med att benen växer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0