Midsommarfirandet!

Jag var ju på midsommarfirande igår och det var fatktiskt askul :D När jag kom ner lånade jag tillbaka en t-shirt och ett spel som jag hade lånat "and in return" fick jag tillbaka min kavaj, "I've lost a t-shirt and a game but I have gained a sports jacket" xD Men iallafall, det var fett chill där, på eftermiddagen käkade vi lite sill och potäter, drack lite bål också, blev så jävla full... NOT xD Vid typ 6 kom grillarna fram, så då blev det till att grilla revbenspjäll och kyckling :)

Vid maten diskuterade jag och far lite olika grejer :P Men det som jag tyckte var otroligt trevligt var att min gamla NO-lärare Håkan var på festen och han hade ett pep-talk med mig, blev riktigt glad för det, och peppad :D Jag fick reda på att jag en elev som han hade haft som verkligen var sig själv, han har varit lärare väldigt länge och han hade aldrig sätt nån som var en sån vän eller var sig själv på det sättet jag var :D Han sådde liksom ett frö i mig när han sa att jag skulle ut i världen efter gymnasiet men det kommer jag till senare :P Pappa blev ju lite berusad (det är ju ändå midsommar) så jag bestämde mig för att chocka honom xD Jag berättade om min tatueringsplaner :P Han är ju emot tatuering och andra kroppsbesmyckningar :P Jag ville ju ha en tatuering i nacken men det blev jag urtalad ur så det blir på skulderbladet, vaden och kanske eventuellt på underarmen:
Den här vill jag ha på skulderbladet, lite ändringar ska det ju vara, men den sortens symboler ska jag ha :)
Den här tror jag att jag ska ha på underarmen eller på handleden som min kusin tipsade om :)
Och typ den här ska jag ha på vaden, bästa årgången ;)
Det här är inget jag ska göra nu på direkten, jag ska vänta tills jag har en fast inkomst och så + att jag inte ska ha några färger, bara svart-vitt och gråskala, färger försvinner så fort...

Framåt natten vid typ 11 pratade jag med min farbror, han har varit mycket utomlands, bl a en resa till Asien, när vi pratade så bestämde jag mig, efter gymnasiet ska jag åka utomlands, när han hörde det blev han glad och vill sponsra mig med lite resekassa :D Samma sak är det för pappa, han vill sponsra mig med :D


"Man blir inte vuxen förrän man vågar vara barnslig"

Förklaring: man måste hitta balansen mellan barnslighet och att vara seriös.

Kommentarer
Postat av: simone

underbart med människor med barnasinnet kvar, helt rätt :)

2010-07-05 @ 09:56:00
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0