Hejsan hoppsan + lite tankar, ett ordspråk och en morot

Nu sitter jag och lyssnar på fett bra låt, den heter Phenomenom-Thousand Foot Krutch :) Det var Linus som tipsade om det, otroligt bra låt Linus :) Just det ja, jag träffade Ebba igår när jag och Ronja åkte tåg :) Var fett med kul att träffa henne igen :) Hon har dreads och är så himla cool!

Jag hade en liten tanke, oh save us ;) nej... det var en liten tanke bara om att jag är orolig att bli bara en liten fotnot, detalj eller notis i någons liv, så jag försöker synas och höras på olika sätt, typ uttalanden och sånt. Det är inte en panisk rädsla men jag vill inte bara vara "den där killen, kommer inte ihåg vad han heter" jag vill åtminstone vara "den där killen, Oskar tror jag att han hette" :P Så det var min lilla tanke, bara nåt jag tänkte på när jag var på väg hem på bussen igår :P

"Fotnoten är tråkig information som placeras vid sidan av för att man lätt ska kunna negligera den"

Jag lyssnade just på Riverside-Sidney Samson och jag känner att jag bara vill shaka mitt ass som vissa tjejer gör när de har sån här riktig booty :P Haha, nu fick jag in en liten fotnot, eller är det en appendix? ;)

Jag lade ju inte upp nåt igår så jag fixar en liten morot till er :P

Visste ni att man kan svimma av i en hundradels sekund av att nysa för att det blir sån påfrestning vid nysningen för kroppen? Farligt att nysa :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0