Godmorgon + dagens ordspråk/citat + nåt annat...

Godmorgon på er, mina kycklingar/trogna läsare ;) Jag sitter här lite för tidigt... vi har ingen Vård- och omsorg så vi börjar på matten 10:10, det är najs :) Jag vet inte varför jag kom hit tidigt, jag visste det ju... hmm, inte bra alls...

"Icke-våld är den starkes vapen"

Förklaring: det är bara de starka som klarar av och vågar använda icke-våld när andra använder våld

Jag såg en fett mysko bild, den var från dagens (06-02-10) Metro, det är en bild ovanifrån från Guatemala City där det är ett perfekt runt hål i gatan, det är att avloppsvatten har underminerat marken och gjort att det trevåningshus försvann i det 60 meter djupa och nästan 18 meter breda hålet :O



Kommentarer
Postat av: albin svensson

sv: tack så jättemycket! :)

2010-06-02 @ 08:25:08
URL: http://albinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0