Godmorgon...

... eller nåt :P Jag vaknade egentligen klockan 6 och gick upp klockan 8 men det gör inget, man har ju fått höra att man är artig xD
Igår hände mycket trevligt, ska försöka få in det på så kort text som möjligt för jag var ju sinnesslö och tog inga bilder eller nåt verkligen igår xD
Mitt på dan drog jag till "da huvudstadt" för att träffa syster-yster :D Först letade vi som galningar efter ett par snygga skor, det är i det närmaste omöjligt att hitta ett par tygskor storlek 33 i Stockholm, helt galet, vi sprang runt i hela Stockholms shoppingdistrikt xD Men sen tillslut hittade vi ett par assnygga converse-wannabees :P Vi käkade på McDonalds också, wow, what a shocker ;) Sen vandrade vi vidare mot PunktShop, det är en fett cool affär ju :O Jag testade såna här poparbrillor, jag passade faktiskt i det men jag ska inte bli poppare för jag känner att jag har fått till min stil ganska bra nu :)
Måste bara lägga upp den här bilden på min "outfit of the day" :P
Har känt mig väldigt casual idag och igår :P
Igår hände en annan kul grej, BOB åkte på road trip till vår föredetta präst, Petter :D Det var jättekul att träffa honom igen, vi gav han en jättelik tåstrumpa för han använder såna :P Då käkade vi korv också och pratade, väldigt trevligt :) Så överlag var det en bra dag igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0