Glad midsommar!

En ganska ordinary bloggrubrik nu men jag kom inte på nåt bättre :P Madicken frågade om lite vänner ville komma idag hem till henne och fira midsommar, jag skulle ju tycka det var fett kul! Men jag hade redan lovat att fira nere i Gnesta, men det kommer att bli kul det också... min bror undrade om jag vill ha skjuts ner dig för han ska också vara där men jag tar moppen, jag vet att jag kommer att vilja åka hem tidigare xD Det är ju såå kul med fulla medelålders ;) Nej, jag ska inte kajka ner på dem, de har ju roligt :)
Nu äntligen har jag varit lite duktig åtminstone och tagit lite bilder på mig, det var ju ett tag sen... Det här ska bli min outfit för ikväll :)
Jag klippte mig förra veckan, men jag har inte haft orken att ta en bild på det så här får ni före-efter bilder :P "Before"-bilden är lite ouppdaterad så det var ju lite längre :)
Så vad tycks? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0