Feriepraktik-förberedelse

Idag har jag inte gjort nånting, som vanligt typ :P Jag har varit så himla sinneslö, jag har sagt varje dag den här veckan "jag måste ringa till stället jag ska arbeta på!" men nej, så har det inte blivit. Men idag fick jag reda på att kära mor (<3) träffade arbetsledaren där på hennes jobb, det var typ det som gjorde att jag fick tummen ur och ringde :P
Jag fick reda på mina arbetstider och det är bara kvällstid egentligen och kvällstid betyder kvälls-OB-tillägg :D Min ursprungslön kommer att vara 62 kr/h men med kvälls-OB blir det 79 kr/h :D Jag kommer att jobba helg också så då blir det kvälls-OB + helg-OB, fett najs!
Jag är så himla dålig på att lägga upp inlägg nu, det är för att jag inte orkar sitta framför datorn när det är så skönt väder ute, men jag är dålig på att vara ute så jag orkar väl inte göra nånting egentligen nu >< Men jag försöker åtminstone att langa upp dagens citat/ordspråk :P
"Förbjuden väg är ofta hårt sliten"

Förklaring: ett ordspråk från Lilla Landet Lagom#1 xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhaahahahah wwiiiiiee :D

Wooowowooo!

2010-06-19 @ 00:24:04
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0