Dagens ordspråk/citat + fett kul!

"En fläck syns bäst på det finaste tyget"

Förklaring: personer som är bra och inte har några negativa sidor egentligen får så mycket skit när de har gjort nåt dåligt, liksom det blir "hur kunde du gör nåt sånt, du vet bättre" jo visst, man vet bättre men bara för det så måste man väl få göra misstag man får väl vara lika mänsklig som alla andra... Det här är inte nåt som handlar om mig längre, för jag har lärt mig att jag inte är perfekt och det är jag glad för :)
Jag såg en asrolig video på YouTube som heter OwnagePranks det är en snubbe som ringer till nån asiatisk restaurang som en busringning :D Jag säger två saker:
och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0