BAD!

Igår trodde jag att det var söndag så jag tänkte "jag måste ställa klockan så jag kommer upp innan jag börjar jobba *seriousface" xD Så jag ställde klockan på 10 när jag gick och lade mig vid tre ungefär xD Sen fick jag ut käre mor också på en jogging-tur, antingen är det för att det är så sjukt mycket lättare att springa med 10 kilo mindre fett runt buken eller så är det mamma som har fått sämre kondis för jag var inte alls trött efter passet >< Och sen efter en äggmacka med majonäs och skinkmacka med bea-sås var jag redo för att bada så vi åkte till klämmingen :P
"Skillnaden mellan en vis man och en dåre, är att den vise lär sig av sina misstag medan dåren upprepar dem"

Nej nu orkar jag inte blogga mer, jag känner mig trött :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0