Morning sunshine

Om man tar bort sunshine får man rätt morgon :P Fortfarande mulet på denna front... -.-' Så jag kom fram till att jag ska vara lite seriös idag, städa i rummet och sånt där som ungdomar gör nu för tiden ;) Och sen har jag kommit på att sunkighet är en dygd, jag vandrar runt i sockor, mjukisbrallor och en pösig tröja, väldigt najs :) Det är nog det enda som kommer att hända idag, ska köpa nytt comviq kompis men det är nog den enda kontakt jag ska ha med civilisationen :P

Imorgon blir det Grönan för mig :D Ska med bästa klasskompisarna :D Jag var tyvärr tvungen att ställa in Pride med käre mor :/ Men nästa år SKA jag på Pride, inget kommer att stoppa mig! :P

Kommentarer
Postat av: Ronja

jo en ska kan stoppa dig, om inte pride går med vinst i år läggs det ner

2010-07-30 @ 13:55:19
URL: http://aldrigstarknog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0