Dålig uppdatering.se.com.co.uk.ch.in...

... förlåt för det :P Jag har inte haft tiden att blogga :P Jag försöker uppdatera mig så gott jag kan:
  • På lördagen var jag på min bror Antons inflyttningsfest, det var fett kul :D Han har fått till det jättebra! Hans hyresvärd är himla tuff också btw :P GO ARNE! xD
  • Ronja och Eve undrade på lördagen om jag ville komma över och vara social och det var klart att jag ville :) Vi spelade spel, såg på en halv film (The Holiday med bl a Jude Law^^), badade, drack varma drycker och pratade :) På söndagmorgonen ringer käre mor och säger att jag börjar jobba 0945 -.- Det var måttligt kul att höra när man somnade typ två xD Så det var bara att släpa sig upp innan Ronja och Eve (och hela världen kändes det som xD) vaknade :P *fortsätter på nästa punkt*
  • Som tur var hann jag till jobbet i tid så jag jobbade från 0945 till 2100, otroligt segt när man var trött och förkyld :P Men det var en ganska chill avslutning, mjukglass och en promenad :)
  • Jag hade ju en Herman i tio dagar som jag fick av gudmor-Malin och gudfar-Micke :) Och igår blev han klar :D
Han ser kanske lite osmaklig ut men vi skar upp honom, smakade på honom och lade ner honom i plastpåsar ;) Han smakade otroligt bra! Lite som typ sån här pepparkaksdeg men choklad och nötter i :)
  • Jag har ju varit dålig med dagens ordspråk så här kommer mitt förlåt: "En bok som räknas som en klassiker är en bok som alla hyllar men det är ingen som läser den" Visste ni att gräshoppshonan biter av gräshoppshanens huvud under parning? Ni kommer att få en länk med :P Den här sidan kör med olika listor och sånt, tipsar den rejält :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Herman är svingod ju!!!

och det om gräshoppoar visste jag ;) Fatta, vara född till gräshoppskille och veta att; ''den dagen jag har sex, dör jag''. Otippat. xD

2010-07-05 @ 21:17:58
URL: http://malinidvh.soclog.se
Postat av: Anonym

H E R M A N <3

2010-07-06 @ 18:22:57
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0