Dagens hiss och diss

Hiss
Dagen med kusinvitamin :) Vi har käkat mat, haft det allmänt najs och badat vid en sjö som vi inte hade en aning (läs: typ) om att den fanns :) Så här kommer lite bilder:
En egopic fjortizzstyle xD
Arghh! Mogen teamflash jaevla n00b ;)
HampTheChamp goes Dynamit-Harry xD
HampTheChamp goes brat :P
MrOskarOfSweden goes wannabe-Dynamit-Harry ;)
Diss
När vi åkte till Jabben (ja, det är Jabben inte Jarren ;)) för att köpa mer olja för fritösen så sa kassörskan (som btw är en gammal klasskompis, väldigt snäll :)) "Ska ni poppa popcorn eller?" inte alls drygt eller så, bara en fråga. Jag hör dålig ibland (eller jag har dåligt att fokusera på vad folk säger) så jag trodde att hon sa nåt om kvittot eller pengarna så jag sa bara "Aa jag kan ta kvittot" som Hampus tyckte lät asdrygt... så jag dissar mig själv xD

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaha, Oskar! xD

förresten, vad det där kvarnsjön jag skymtade bakom den bleka rumpan?

2010-07-23 @ 07:41:10
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0