*Rättelse*

Igår var jag dum i huvudet, det var bara svenskaprov, det kändes himla bra när jag gjorde det, svarade på allt åtminstone och diktanalysen kändes helt okej :) Nu idag hade vi matteprovet och det blev jag just färdig med, det kändes också bra, även fast jag inte svarade på två frågor :)

Just det ja, förra veckan hade vi en liten tävling om första världskriget på historian och jag och Emma vann :D Just det ja, det var inte bara vi som vann, Dante och Josefine vann tillsammans med oss (11,5/15) :) Priset var nåt äckligt Anthon Berg godis med mörk choklad, jordgubb och champange :P Men det var ändå 1,9% i det så Madixen blev lite glad ;) Men men, det är ett pris så det gäller att käka det


Kommentarer
Postat av: Malin

its all about the food.

2010-12-21 @ 19:43:16
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0