Ny jacka :D

Idag hade vi hål på matten så då tog jag chansen och köpte en ny jacka :) Eller det är en rock, skitsnygg :D Käre far sponsrade med mer än halva priset :) Från början kostade den 990 men det var halva priset så det blev ju ungefär 500 spänn och pappa betalade 300 av det så jag har köpt en skitsnygg rock på H&M för 200 spänn som från början kostade 1 000 spänn, måste ses som ett klipp :D Nu ska ni få se en bild på den:
Just det ja, när jag hade bytt jack, min förra var ungefär lika lång, så försökte jag få ner den i påsen. Hon i kassan fick det att se så smidigt ut när hon packade ner nya rocken i påsen, det blev jämt och fint och bara helt awesome xD Men sen när jag ska försöka få ner min gamla blir det bara bajs av alltihopa, inte alls lika proffsigt... Men men, man lär sig väl om man jobbar på H&M... Men iallafall, när jag skulle dra mig tillbaka till skolan fick Emma och Henny syn på mig (de hade också smugit sig till Södertälje på håltimmen) så vi satt fram till nästa lektion och snackade och gick i lite olika affärer, var riktigt najs :)

Kommentarer
Postat av: Malin

snygg!

2010-12-08 @ 09:55:42
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0