Fluff fluff!

Förlåt för dålig uppdatering igår, jag var på BOB och teaterskola som hålls av BOB :) Så nu kommer jag att berätta lite som har hänt:
Jag har varit uppe i Stockholm med Emma och Henny igår, var skinajs :D Emma skulle till tandläkaren och jag och Henny skulle hålla henne sällskap. Sen köpte jag ett par såna här "nördbrillor" på BikBok, ännu ett steg mot poppare ;) Men de var jäkligt fina, så här ser de ut:
Men iallafall, innan BOB har vi börjat med teaterskola, vi gör lite improteatrar (improvisationsteatrar), teaterövningar och annat kul :) På BOB förberedde vi inför julfest nästa gång, ska bli så jäkla kul :D
Nu till lite mer seriösa grejer (om inte teater är seriöst nog för er *wink*) När jag kom hem från BOB ringde min kusin och ville prata, vi pratade om allt och inget egentligen, sånt som hade hänt och så, tack så mycket för det samtalet, hoppas att du vet hur viktigt det var för mig <3

Kommentarer
Postat av: Malin

mysig update :)

2010-12-09 @ 19:31:35
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0