Sjuk dröm...

Jag hade en sjuk dröm inatt/imorse, let me tell you :P
Jag köper en identisk dator som jag har nu på OnOff i Nyköping för precis 828 kronor, sen när jag är i Gnesta, vet inte hur jag kom dit... går jag mot vårdcentralen som vi har där och där träffar jag två av mina gamla klasskompisar Ayo och Conrad, men de är inte ensamma... :P American Idol domaren Simon Cowell är med dem xD
Iallafall, jag står och pratar med Ayo, Conrad och Simon och sen efter ett tag kräks vi allihopa... efter det bestämmer vi oss för att bara börja springa och det gör vi, det är inget seriöst vi bara springer... sen börjar jag svinga väskan jag har datorn i mot Simon men han gör inget han bara skrattar :O
Det där var min mysko dröm, jag satt vid köksbordet och käkade frukost (!) och tänkte på vad den handlade om... det är en massa delar som går ihop tycker jag :P
1. Att jag köpte datorn för 828 kronor kan ha varit för att mamma och jag pratade om att en av hennes kompisar/arbetskamrater har en musikdator som hon kanske kan få billigt :P
2. Att jag köpte den just på OnOff i Nyköping är för att det var där jag köpte The Sims 3 häromdagen
3. Att jag träffade Ayo och Conrad var för att innan jag gick och la mig kollade jag på Skype och såg att de var inloggade
4. Sen Simon Cowell... WHAT THE HELL GÖR HAN I MIN DRÖM? xD Jag kom att tänka på min sena dissning... min diss-bild är ju att han visar tummen ner :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0