Malmamarknaden dårårå...

"I'm back" :P Det var så himla najs där :D Jag och Micke var där från typ elva till kvart i tre :) Vi käkade korv och strpis; jag köpte en palestinasjal och fyra filmer, Micke köpte en hatt och en film :) Just det ja, eftersom det var en marknad så måste man ju köpa färska munkar så det gjorde vi xD För mig blev det fyra chokladmunkar (en till mig, en till Emma, en till Anders och en till mor) och Micke köpte två sockermunkar och två krämbullar (en var till honom och en var till Malin) :) Vi hade så himla kul på hemvägen också, vi lyssnade på musik och såg roliga reg-skyltar :P Fattar inte att SEN och POO kan var så där himla kul :D
Älskar färgen på sjalen :)
Jag tyckte att Knowing verkade spännande + att det är Nicolas Cage ;)
Jag har varit intresserad av den här filmen ett tag och Micke tyckte absolut att jag skulle köpa den :)
Det här var ett tips direkt från Micke, han gillar den och jag brukar oftast gilla det han gillar så jag tjackade den :)
Jag gillar filmer som verkar vara som Black Hawk Down och eftersom det stod på framsidan att det är "samma intensitet som black hawk down" var jag ju tvungen att köpa den :P
Ska visa hatten som Micke köpte också :) Den var så himla fin :D
Han övervägde att köpa en annan hatt som var minst lika fin, det var liksom valet eller kvalet :P
Man blir ju lite sugen på båda hattarna :P

Kommentarer
Postat av: andreas johnsson

tycker ingen av dom filmerna är så bra.

2010-08-03 @ 10:58:31
URL: http://addan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0