Lite tankar...

Jag läste nåt som Madicken skrev om på sin blogg, om att hon tyckte att det var som igår hon var 14, aa ni kan läsa mer om det på hennes blogg :) Men jag tänker åt andra hållet typ... låt mig utveckla tanken :P
Det känns som att det var aslänge sen jag slutade i högstadiet och sen jag började i BOB, jag trodde att vi hade hållit på typ två år men det är ju bara ett år, samma grej typ med högstadiet, det känns som att det var jättelänge sen jag slutade nian men det var förra sommaren bara :O Jag tänkte på det ett tag och sen kom jag på varför, det är för att det har hänt "pretty big stuff" i mitt liv och jag har förändrat så himla mycket... jag kan visa i bilder för att bevisa det :P
Det kanske inte syns så tydligt, men jag brydde mig inte vad jag hade på mig, hur jag såg ut eller så...
och nu...
Jag är helt klart nöjd med hur jag har förändrats, men ibland förundras jag över hur otroligt fort det har gått :)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vilken förändring! Jag som ser dag varje dag, tänker inte på det...men oj!

Kram

2010-08-03 @ 20:42:39
URL: http://mroskarofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0