Igår... vad hände igår?

Jo jag ska berätta för er, jag träffade Ronja :D Vi såg på Skönheten och Odjuret och Monsters Inc. senare på eftermiddagen :) Efter att vi såg på Skönheten och Odjuret gick vi ner till Nalleboda (barfota för övrigt) för att köpa godis, vi blev lite sugna :P Då kommer Ronja på den jättebra idé att fråga Rebecka, den som är mest vuxen på BOB :P Om hon hade tid över för oss och det hade hon :) Så vi möttes på Jarbells för att senare gå till BOB-huset för att planera vår ungdomssida, resultatet kommer att bli fett bra :D
Så vi satt där, pratade och planerade sen fick vi skjuts hem till mig för Ronja hade ont i fötterna pga blåsor som hon fick när vi gick barfota, jag fick också små blåsor men jag klarade mig ganska bra (som tur var), så när vi kom hem la vi oss och kollade på Monsters Inc. :) Så igår var en riktigt redig dag :D
Just det ja, vi träffade Malin också (gudmor-Malin) när vi var på väg till Björnlunda, himla trevligt :) Sen kom det sig att jag träffade henne idag också, vi gick på en promenad på hennes rast, det var också himla trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0