If-e-latvian!

En liten sexig översättning på omelett ;) Jag har gjort omelett om det inte är tydligt :P Jag kör på ett enkelt recept som alltid funkar:
Ca 2 ägg/person
1 msk vatten för varje ägg
Salt och peppar
Ev. lite tillbehör

De eventuella tillbehören jag valde var skinka och rödlök som jag hittade i kylen :)

Här är den i slutet av schtekningen :P

Jag försökte vara som Jamie Oliver och vända omeletten upp och ner med ett fat ovanför den så att det blir en fin vändning på den och jag lyckades ganska bra tycker jag :P
Den blev så himla god :D Men jag gjorde den på fyra ägg så jag har ont i magen nu :P

Kommentarer
Postat av: ronja

allt bra? :)

2010-08-10 @ 13:34:52
URL: http://byronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0