Konfaläger + koksalt

Snart ska jag iväg på konfaläger, ska bli asroligt :D Förra gången var jag förkyld, så jag fick gå och nässpreja mig hela tiden, nu itsället är det en osnäll tunga som hemsöker mig, så det blir till att överdosera Ipren och skölja med koksaltlösning

Just det ja, jag har inte berättat om koksaltlösningen så jag gör det nu, för att skölja bort bakterier och sånt skit måste jag skölja munnen med koksalt morgon och kväll i typ fyra dar, om jag inte sköljer blir det som nu, det smakar som att nåt har dött i munnen. Ok, det har ju gjort det egentligen, men det är bara lite nerver och muskler men då borde det väl inte smaka dött i munnen för det? ;)

Kommentarer
Postat av: David - Livet som 18 årig kille

Med tanke på att jag alltid informerar mina piercingkunder angående hygienen för piercing så kan jag lika gärna säga till dig att koksaltlösning inte är något du bör skölja med. Det är om du skulle ha tex en piercing på läppen. Likadant om du har i tungan så ska man inte använda koksalt, utan någon typ av munskölj. Jag skulle tipsa om hexodent istället, det skyndar på läkningen mycket bättre samt är riktigt bakteriedödande ;)

2010-04-26 @ 21:26:41
URL: http://shutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0