Gudföräldrar! <3

Min dag har vart ganska bra idag :D Jag började dagen med att gå på gudstjänst. Jag håller på att konfirmera mig men då måste man vara döpt och det ska jag göra på konfalägret nästa helg :) Cristina (prästen) frågade om jag ville ha gudföräldrar och det vill jag ha :) Jag tänkte hela lördagen igår efter konfaträffen på vilka jag vill ha som gudföräldrar, mina två storasystrar (Kim och Pia) var mitt första val men det skulle kännas konstigt att ha dem som både systrar och gudföräldrar. Så mitt val blev Micke och Malin från Svenska Kyrkans Unga :D

Efter att jag hade frågat om dem ville det (det ville de såklart :D) och efter gudstjänsten pratade vi lite om gudförälder-grejen och Malin sa att hon blev orolig när jag sa att jag ville fråga dem nåt. Hon trodde att jag skulle fråga nåt konstigt men blev glatt överraskad :)

Så nu har jag gudföräldrar :D Tack Malin och Micke <3

Kommentarer
Postat av: Betty

Gu vad hedrande och gulligt:) De är nog bra som gudföräldrar. Dubbel bemärkelse det där förresten, gudföräldar alltså:)

I don´t have any:(

2010-04-18 @ 15:56:22
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/
Postat av: Ronja

naw<3

sv: nice oskar, vet du det har jag med^^

2010-04-18 @ 16:32:49
URL: http://aldrigstarknog.blogg.se/
Postat av: Ange

Tjohej, har du skaffat blogg nu också :o

Haha kul det där med konfan ;)

2010-04-18 @ 17:04:25
URL: http://notpajen.blogg.se/
Postat av: Malin, din blivande Gudmor ;)

tack själv, för frågan Oskar :) det var jätterart av dig!

2010-04-18 @ 20:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0